lisan-en-nanette.reismee.nl

Do sljedeceg puta!

Hoihoi allemaal!

Vandaag hebben we een volledige dagje Oostenrijk gehad! Eens kijken wat hier te bevelen valt! Zijn rond half 9 wakker geworden hebben toen allemaal gedoucht! Heerlijk een warme douche wel zo fijn! Rond half 10 zaten we aan het ontbijt. Dit hadden wij de afgelopen twee weken niet meer gehad, dus dat was even wennen. Het was wel weer lekker! Vervolgens hebben we even gelegen in het appartement. De ouders van Nanette hebben nog even in het restaurant gezeten en om rond 11 uur zijn we naar het station gelopen om de trein te pakken naar Kitzbühel! Een plaats verderop! De trein was mooi op tijd en we hadden het gezellig! We waren met tien minuten in Kitzbühel en moesten toen nog een aardig eindje lopen! Op zoek naar een restaurant, want Nanette en Lisan hadden honger. Tja dat krijg je he als je dat gewend bent in Kroatië. Daar ontbeten we niet en aten we rond een uur of 2/3 warm! Dus we kregen enorm honger! Op zoek naar een restaurant, want alles zat natuurlijk dicht op zondag! Wat een goede dag hebben we uitgekozen in Oostenrijk haha! Maar goed uiteindelijk aan het einde hebben we een restaurant gevonden! We konden weer heerlijk pizza eten en dat hebben we ook gedaan! Heerlijk! Nadat we hebben gegeten zijn we van plan om naar een ander station terug te lopen omdat dit dichterbij was. Alleen dachten we dat we goed liepen en liepen totaal de verkeerde kant op! Dus weer teruglopen! Het station was wel super dichtbij dus we hadden het snel gevonden! Vervolgens hoefden we maar een kwartier te wachten en dan zou de trein al komen! Dus dat was wel fijn! Vervolgens komt er een trein langs en die rijd gewoon keihard door! Daar zaten we dan… Hadden we dan misschien moeten opstaan, zodat de trein weet dat wij hier ook stonden te wachten?! We weten het nog niet en dit betekende dat we nog een uur daar moesten wachten op de volgende trein! Dus wachten maar… De vader van Nanette heeft wat drinken geregeld en de moeder van Nanette had m&m’s mee, dus dit uur kwamen we wel door! Inmiddels kwam de trein er al aan en konden we weer lopen! Nanette en Lisan liepen voorop, omdat Nanette nodig naar de wc moest! Dus tjop tjop! We hebben even een uurtje uitgerust en zijn lekker gaan eten! Het eten was goed! En nu gaan we even relaxen en slapen, want we gaan vanavond al vertrekken. De ouders van Nanette vertrekken morgenvroeg pas! Maar wij reizen liever in de avond! Dus dat gaan we dan ook doen! We gaan rond 10/11 uur rijden. Dus vanaf morgen zijn we weer in Nederland.

Auf wiedersehen Oostenrijk en Do sljede?eg puta Kroatië!! En welkom Nederland!

Dikke kus en knuffel

Nanette en Lisan

Oma

Jullie willen mij toch niet vertellen dat jullie met de trein naar Kitzbühel gereisd zijn alleen om te eten?? ik heb de foto,s nog niet bekeken, valt misschien wel mee.
Voor vannacht een hele goede reis, WEES VOORZICHTIG !!!! Hou elkaar wakker. In Duitsland rijden wat meer auto,s en vooral vrachtwagens. Fijn dat jullie gauw weer in het land zijn. Liefs! (Ook goede reis voor nanette's ouders)