lisan-en-nanette.reismee.nl

Triggerpoint massage!

Hoihoi allemaal

Vandaag zijn we op weg gegaan naar Trogir! Maar eerst nog even afscheid nemen van Sibenik! Het appartement eerst opruimen en daarna lekker gaan rijden! Het was nog niet zo’n grote bende om in te pakken, maar toch was het een heel karwei. Er leek geen einde aan te komen, maar uit eindelijk paste alles netjes in ons autootje! Mooi mooi en weer wat kleren gewassen dus dat was ook heerlijk! We hebben afscheid genomen en zijn nog even wat geld gaan pinnen en toen op weg naar onze nieuwe thuishaven Trogir!

We wilden graag via de kust rijden, dus de tomtom weer juist ingesteld en tjop tjop de auto in! We waren Sibenik nog niet uit of we wilden al weer iets hebben wat ergens anders in de auto lag, dus auto stoppen en uitstappen. En weer onderweg! We waren daarna zo druk in gesprek dat we de tomtom niet helemaal hoorden. Hij zei namelijk nu rechtsaf en wij reden doodleuk rechtdoor! Erg! Het duurde tien minuten voordat we weer op de juiste weg zaten, maar we zijn er uiteindelijk weer gekomen! Nog niet veel later stopten we weer, maar dit keer niet omdat we iets moesten pakken haha! Dit keer vanwege het waanzin wekkende uitzicht! Wauw! We konden het niet geloven! Onderweg was het weer gezellig! Beetje mee zingen met de muziek haha! En lekker dansen in de auto! Gênant, maar gelukkig kunnen jullie niet mee kijken;)!

We hadden in onze planning staan om bij Primosten te stoppen! Een plaatsje op de route dat volgens veel forums geweldig moet zijn! Dus wij wilden daar graag ook even naar toe! En het is inderdaad geweldig! Heel toeristisch ingesteld, maar wel gaaf om even naar toe te gaan! We hebben besloten om de auto te parkeren en lekker te gaan zwemmen! Dus bikini aan en op naar ons geweldige stenenstrand! Maar eerst even de souvenirs kraampjes af, want dat vinden we wel zo gezellig! Een beetje de toerist uit hangen kan geen kwaad! Eenmaal aangekomen bij het strand, waren we enorm benieuwd of dit nog wel lekker zou liggen! Nanette ging zitten en zei ah best te doen! Beetje de stenen goed leggen en dan gaat het best! Lisan ging liggen en die zei triggerpoint massage!! Haha ik moest enorm lachen, want een massage kon ik wel gebruiken! Van al die vreemde bedden krijg je nog al last van je spieren;)! Dus we hebben lekker gelegen op de stenen:P! We zijn ook nog heerlijk de blauwe zee in gegaan! Wel met stenen ook weer maar toch het blijft gigantisch mooi!

Na een uurtje of twee zonnen zijn we verder gegaan richting Trogir! De straat kende de tomtom wel maar het huisnummer weer niet… We waren benieuwd! Nou eenmaal dichtbij Trogir aangekomen stond er een bordje rechts Trogir. Dus Nanette zei nog moeten we niet rechts? Nee zei Lisan en tomtom rechtdoor! Dus Nanette reed verder. Op een gegeven moment zegt de tomtom na 400 meter rechtsaf… Nou mensen als ik dat zou moeten doen?!! Dan waren we in een ravijn belandt! Ja inderdaad rechts ligt Trogir, maar daar rechts afslaan zou niets worden! Dus omgedraaid en terug gereden naar mijn afslag! En ja hoor de tomtom kenden het nu ook weer! We moesten linksaf een nauw straatje in en een keer rechtsaf nog nauwer.. Jeetje waar belanden we met onze grüne fordje! En toen zei de tomtom: u heeft de bestemming bereikt! Aha dat wordt dus zoeken dachten wij allebei! En na een tijdje de weg te volgen zagen we daar inderdaad het appartement! Tjakka! En de eigenares kwam naar buiten en zei 3 nights? Ja dat klopt wij komen 3 nachten en ze liet ons meteen het appartement zien! Wauw!!!!! Jeetje wat is dit groot! Een heel huisje voor ons alleen! Geweldig!

Na wat twijfelen hebben we besloten om even naar de supermarkt te gaan en te kijken hoelaat de bus gaat naar Split! Onderweg kwamen we een markt tegen, dus die zijn we even gaan bezoeken! Wel leuk zo’n markt! Heel anders dan in Nederland, maar leuk om mee te maken! De mensen zijn hier opdringerig. Als je een kraampje binnenloopt, dan staat er al meteen iemand bij je! Dus wij hadden zoiets van ja dan niet hoor! Doei! Dus doorlopen! Maar gelukkig was niet elk kraampje zo! Na de markt te hebben bezocht, hebben we wat informatie opgevraagd bij het busstation! Daar komen we zondag wel uit! En nu naar de supermarkt! We gaan even niet uiteten en alleen maar zelf koken, want in dit grote appartement kan dat gewoon! Dus we hebben flink wat boodschappen gedaan en nu zitten we heerlijk buiten en worden we lek gestoken door de muggen! Dus we gaan snel afsluiten en lekker naar binnen met ons biertje!

Dikke kus en knuffel
Nanette en LIsan

Oma

We zouden gewoon jaloers op jullie worden. Zo gezellig samen en zoveel moois. Geniet en......wees voorzichtig.
(Hier 18-19 gr. en flinke buien) Liefs.