lisan-en-nanette.reismee.nl

Mooi afscheid!

Hoihoi Allemaal!

Onder het genot van een heerlijk biertje schrijven we deze blog maar weer! Haha zo klinkt het of dat we verplicht zijn, maar dat is helemaal niet zo! We vinden het heerlijk om te schrijven, zo houden we de dagen nog een beetje bij:P! We weten namelijk niet precies welke dag het is;)! Zo nu maar beginnen! We zijn om 8 uur opgestaan, want vandaag staat het nationaal park Krka op het programma! Nanette is even naar de supermarkt gegaan voor vers brood! Hmm heerlijk brood! En om half 10 zaten we in de auto richting Krka. Het is een kwartiertje rijden en we liepen dus om 10 uur het park in met studentenkorting! Wat handig! Weer wat biertjes terugverdiend;) Zo wij klinken verslaafd!!

Maar wat is Krka mooi en geweldig! Een mooie route van 2 km gelopen en waanzinnige plekjes gezien. We konden daar ook zwemmen en naar 1,5 km waren we daar ook wel aan toe zeg! Wat een hitte zeg! En super benauwd, dus op naar het water! Wat was het daar gigantisch druk! Ze hadden een pleintje gemaakt met kraampjes en twee restaurantjes er om heen. Bij de grote waterval kon je dus zwemmen! Dus tjop tjop de waterschoentjes aan en gaan! En wat een karwei zeg! Allemaal stenen in het water en gedoe om er niet makkelijk in te komen, maar wat een gigantisch mooi uitzicht en heerlijk om er even te zwemmen! Het was ook gaaf zo over die rotsen heen te moeten zwemmen en lopen! Je kon er heerlijk op zitten en dan van het uitzicht genieten! Na het zwemmen zijn we even heerlijk op het gras gaan liggen. Even uitrusten. Nanette is pancakes voor ons gaan halen. Heerlijk even genieten! Daarna zijn we nog een keer het water in gegaan, nog even extra afkoelen. Vervolgens zijn we richting de uitgang gaan lopen! De brug gaf mooi uitzicht, maar het was enorm druk! Wat een geduw en getrek, maar we hebben wat mooie foto’s kunnen maken! We moesten daarna nog een eindje omhoog, maar ook daar hadden we mooi uitzicht over de grote waterval. Het was gigantisch. Eenmaal terug bij de auto zijn we lekker naar de mac geweest! Even kijken hoe dat is in Kroatië. Het smaakt goed hoor! Toen op naar huis heerlijk douchen!

Zo in de avond zijn we nog even afscheid gaan nemen van onze favoriete konobar! Hij is zo cute in de ogen, maar gelukkig hebben we geen foto;) Die houden we voor onszelf! We hebben daar nog even genoten van een pizza en lasagne. De konobar herkende ons ook dus dat was enorm gezellig! Hij wist nog wat we dronken! Twee biertjes! We probeerden weer op ons best kroatisch te praten en dat vond hij helemaal leuk! Op einde vroeg hij aan Nanette mag ik je iets vragen? Dus Nanette zegt ja hoor! Onze konobar zegt weet je het zeker? Dus Nanette zegt Ja hoor! En denkt als hij nu maar niet naar mijn nummer vraagt?:P! Nou komt de vraag: Waar komen jullie vandaan? Pff was dat het! Wat een vraag, dus wij heel leuk Nederland!! Haha hij schreef het op en bedankte ons enorm, want we hadden behoorlijk wat fooi gegeven! Dus wij liepen gelukkig weg en hij lachte ons na! Wat een romantisch verhaal! Mja we weten niet hoe het afloopt… En hij weet niet dat dit onze laatste avond was met hem.. Aah! Ooit maar een keer terugkomen;)!

Nu zitten we gezellig hier in ons appartement dit verhaal te typen! Nog wat heerlijke biertjes drinken en dan op naar de volgende city: TROGIR!!

Fijne avond!!

Dikke kus en knuffel

Nanette en Lisan

oma

Weer genoten van jullie verhaal. Als je in Trogir naar het museum wilt dat gaat om 13.00 dicht en dan pas op 17.00 weer open. De kathedraal tot 20.00. Hoe kan ik dit toch allemaal weten hè???? Veel plezier en rijdt voorzichtig s.v.p. Liefs. P.S. bedankt voor jullie kaart!!!

Ellen

He hoi meiden, leuk verhaal weer, ik ben wel benieuwd naar die jongen met die leuke ogen zolang jullie maar niet verliefd worden op een Kroaat..., iets te ver van huis.