lisan-en-nanette.reismee.nl

Eindelijk is het zover!

Jaja, eindelijk is het zover! Over twee uurtjes gaan we dan eindelijk rijden, eindelijk richting Kroatië. Vandaag zijn we druk geweest met inpakken. We dachten eerst, dit krijgen we NOOIT in de auto, maar ja hoor, we hebben ons zelf overtroffen! Het zit er in en we hebben nog ruimte over ook!! Haha, geweldig toch?! En dat met twee meiden;)!

De dag begon met redelijk uitslapen! Het is vakantie! Daarna zijn we spullen gaan pakken en is Nanette de auto schoon gaan maken! Vervolgens heeft de vader van Nanette nog lekkere duitse broodjes voor ons gehaald! Dus een goede lunch hadden we zeker gehad. Daarna zijn we even Zevenaar ingegaan! Even de laatste spullen halen:) Vervolgens natuurlijk door de wasstraat, want je moet met een schone auto op vakantie! Niets zo belangrijk:)! Ook even lekkere snoepjes gehaald en ook genoeg water voor onderweg. Wij zijn er dus helemaal klaar voor! Kan niks meer verkeerd gaan!

In de avond zijn we heerlijk uiteten geweest bij de wok met de ouders van Lisan! Heerlijk, nog even goed bunkeren voordat we gaan natuurlijk. Je weet maar nooit wat we krijgen in Kroatië;) En nu even uitbuiken en dit mooie verhaal typen haha! Nou mooie update ;) We zitten heerlijk buiten en we hebben al lekker een vakantie gevoel!

Zo dadelijk even stiekem de auto versieren voor Lisan! Ze is Jarig morgen!!! Gezellig in de auto haar verjaardag vieren! Grappig toch?! Een keer wat anders:P

Nou mensjes uit Nederland, wij gaan lekker op vakantie!!! Aju paraplu! Wij gaan naar het warme weer!! 30 GRADEN!!

Dikke knuffel en kus

Nanette en Lisan

oma

Een hele goede, gezellige, onvergetelijke maar vooral veilige reis. Pas goed op elkaar. Veel liefs, o en o