lisan-en-nanette.reismee.nl

Vertrek richting Phnom Penh

Hoi allemaal,

Daar zitten we dan op het vliegveld in Düsseldorf. Lisan roept de hele tijd waarom doen we dit? En ik lach mij kapot! Wat een spanning.

We zijn net door de controle! Het ging gelukkig allemaal goed.. ik moest wel gefouilleerd worden maar toen ik zei dat ik een stoma had.. schrok ze en zei ze het is goed! Ze wilde niets zien. Best grappig om te zien, want je kan ook zomaar wat anders hebben denk ik dan! Maar ook weer fijn!

En nu wachten.. we gaan zo wat eten en de gate opzoeken nog ongeveer 1,5 uur en dan vertrekken we echt!

Spannend maar we hebben er super veel zin in! Op naar deze supere mooie ervaring!

Liefs

Lisan en Nanette

Reacties

Reacties

Oma D.

Goede vliegreis. Het is half 10, jullie hebben nog een fiks aantal uurtjes voor de boeg. Ik hoop dat jullie ook slapen kunnen. Liefs 2o.

Ellen

Goede reis lieve meiden!

Fokje

♥️♥️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!