lisan-en-nanette.reismee.nl

Luxe

Hoi allemaal

Op zondag zijn we aangekomen in het resort.. Wat een heerlijkheid hier alles is geregeld.. de handdoeken, het schoonmaken van het eten, geen restaurant zoeken, geen wegen uitzoeken, geen hobbels en geen gaten. Hoe lekker allemaal. De zon schijnt volop en we kunnen een goed kleurtje krijgen :)! De eerste dag zijn we naar het strand geweest. Mooi en fijn strand.. daar kon je mooi snorkelen en dat hebben we dan ook zeker gedaan.. Papa is gaan windsurfen en mama ligt lekker een boek te lezen! Lekker zo.. Elke keer drankjes halen en dan even lunchen en weer liggen en weer drankjes halen wat wil je nog meer! Na een dagje strand zijn we lekker gaan douchen en even relaxen! Wauw wat een heerlijke douch! We eten vaak samen met papa en mama. Lekker eten bij het buffet.. ze maken veel dingen vers klaar. Vervolgens doen we een drankje in de bar en praten we wat gezellig. De tweede dag hebben we heerlijk uitgeslapen.. En zijn we een rondje gelopen op het park om foto’s te maken om vervolgens lekker te ontbijten en op naar het zwembad en daar weer het riedeltje van de dag.. drankje, liggen, drankje.. liggen.. lunchen.. drankje.. liggen.. oh zwemmen af en toe en zo verder! De boeken gaan hard en dat is gezellig. Vanavond weer gezellig eten met papa en mama. We kunnen hier trouwens ook in bad hoe lekker allemaal!

De derde dag hier was weer relaxt, maar wat minder zon. We hebben wel weer heerlijk genoten van het zwembad.. Tevens trouwens onze laatste dag hier. In het begin nog even gesnorkeld en geprobeerd wat foto’s te maken, maar van de laatste paar dagen krijgen jullie thuis te zien, want het uploaden gaat niet altijd even snel. Verder hebben we in de avond nog even bij de Italiaan gegeten (a la carte is dat hier). Zeker lekker en even wat anders dan buffet! Voor de rest vooral dus gechilld en niet veel bijzonder. We hebben nog geld gewisseld, maar dat duurde zolang dat we met Canadese mensen hebben gewisseld in de rij.. Nu hebben we Canadees geld, maar dat is gelukkig wel om te wisselen in Nederland dus dat gaan we doen. Wel super mooi geld trouwens. We zullen het thuis laten zien.We hebben net het meeste al in gepakt en doen nu nog even lekker een drankje! Dan nog even in bad en slapen en dan morgenvroeg om 9:20 uur worden we opgehaald.. om 13:25 vliegen (Nederlandse tijd is dan 19:25 uur. we landen eerst in Mexico en gaan daar verder naar Amsterdam. We komen vrijdag rond 8:50 uur weer aan. Tot nu toe nog zoals gepland.. Laten we hopen dat het zo allemaal blijft. Tot snel allemaal weer.

Oma D.

Waarschijnlijk zijn jullie al onderweg. Net jullie verhaal gelezen, heerlijk zo'n verwen hotel, lijkt mij ook wel wat. Vandaag (donderdag) is het een beetje voorjaars weer maar morgen, als jullie aankomen een regendag. Ik hoop dat jullie een hele goede reis hebben en tot gauw. Veel liefs voor jullie beiden van ons beiden