lisan-en-nanette.reismee.nl

Ready for take off

Hallo allemaal,

Zo daar zitten we dan op Schiphol. Om half 4 kwamen John en Ellen ons ophalen. Natuurlijk waren wij helemaal op tijd klaar (ahum). Paar laatste dingen nog. Kwart voor 4 gingen we weg en we waren al mooi op tijd op Schiphol. Even samen thee gedronken en toen ingecheckt. Mijn medische bagage mag weer niet automatisch worden ingecheckt.. Dus weer opnieuw in de rij. Vervolgens zegt die vrouw dat het niet is aangevraagd :S Nou juist gedaan. Maar gelukkig was alles wel goed geregeld en kon zij niet in goede systemen. We hebben meteen een bewijs voor de terugweg gevraagd zodat we daar geen problemen krijgen. Nu zitten we weer even aan thee.. Lisan is een beetje gespannen haha! Nog 15 minuten en dan kunnen we boarden.

Om half 9 vliegen we. We komen half 8 Nederlandse tijd aan. In Havana is het dan half 2. Zodra we iets kunnen laten horen doen we dat zeker :)

Veel plezier hier in Nederland met de sneeuw. :P

Liefs

Nanette en Lisan

Ellen

Als jullie dit lezen zijn jullie al in Cuba en hoop ik dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Ik wens jullie een prachtige reis met heel veel bijzondere momenten. Pas goed op elkaar! dikke kus

Piet en Trees

Geniet er en zeker van, in het mooie Cuba en van de zon, een heel goede reis van ons.

Evelyn

Een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!

Nergül

Hele Fijne vakantie! Pas goed op juliie zelf en geniet er lekker van!

Fokje

Al geacclimatiseerd daar? Fijne tijd, geniet van alles en pas goed op elkaar.

Oma D.

Alleen maar -Veel liefs van ons beiden. Geniet en voor de zoveelste keer, -pas goed op elkaar- o en o D. xx

Oma D.

P.S. Fijn dat we mee kunnen genieten.